کد خبر 309015
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲

بزرگترین تولیدکننده بازی‌های ویدئویی جهان، از تبلیغ تمایلات همجنس گرایانه در بازی جدید خود دفاع کرد.

گروه جنگ نرم مشرق- شرکت چندملیتی نینتندو Nintendo که پردرآمدترین تولیدکننده بازی‌های ویدئویی در سطح جهان محسوب می‌شود، اخیرا بازی جدیدی عرضه کرده است که در آن روابط و ازدواج‌های افراد همجنس گنجانده شده و این موضوع، مورد اعتراض کاربران قرار گرفته است.

این شرکت مستقر در ژاپن که سالانه حدود 20 میلیارد دلار درآمد از محل فروش بازی‌های ویدئویی، آنلاین و رایانه‌ای کسب می‌کند، به تازگی بازی جدید خود با نام Tomodachi Life را عرضه کرده است.

تبلیغ همجنس بازی توسط بزرگترین تولیدکننده بازی‌های ویدئویی جهان

محتوای این بازی در یک جزیره می‌گذرد و شامل تعاملات اجتماعی کاربران با یکدیگر است که از آشنایی و قرار گذاشتن شروع شده و در نهایت به ازدواج و بچه‌دار شدن می‌انجامد.

اما نکته تلخ این بازی، آن است که دو کاربر همجنس نیز می‌توانند با یکدیگر ازدواج کنند و برای خود فرزند اختیار کنند.

در حالی که کاربران نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌ و خواستار اصلاح این موضوع شده‌اند، شرکت نینتندو با دفاع از بازی خود اعلام کرده که در ساخت این بازی هیچ گونه پیام اجتماعی مدنظر نبوده است.

نینتندو ادعا کرده که این بازی صرفا یک فضای مصنوعی و فانتزی است، نه شبیه‌سازی زندگی واقعی و کاربران صرفا باید به عنوان یک بازی تفریحی و تفننی به آن نگاه کنند و انتظار اصلاح آن را نداشته باشند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    ایول
  • مسعود ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    تو دنیا همچین این همجنس بازی رو پوشش میدهند و تبلیغ می کنند انگار تمام مشکلات دنیا فقط همین مسالست. کاملا مشخصه این کار هدفمند انجام میشه.چرا که مگه چند درصد مردم دنیا بطور واقعی و نه تحت تاثیر مسایل روانی این مشکلو دارن؟
  • منم ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    "پردرآمدترین تولیدکننده بازی‌های ویدئویی در سطح جهان" !!!!!!!!!! مشرق اینو از کجات در آوردی؟!! اتفاقا نینتندو در سال های اخیر به دلیل سیاست گذاری اشتباه وضع خوبی نداره.
  • سعید ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    ننگ بر این جامعه باد ننگ بر این فرهنگ باد وضعیت قوم لوط را به یاد آورید و از گذشته عبرت بگیرید.
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    بله مطمئنا و بدون هیچ شک و تردیدی این فقط جنبه تفریحی و تفننی داره و ما هم اشتباه میکنیم و اصلا در فیلمها و بازیها هیچ هدف تاثیر گذاری بر مخاطب وجود ندارد.
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    کسافت
  • علی حقجو ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    ممنون که اسم بازی را هم بردی . از امروز میگردم تا دانلودش کنم برای فروشش !!!!!! حالیته؟
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    کثافت مجبد جان.
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بیچاره!!!!!!!!!!!
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    حیف نام علی که روته!!!!!!!
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آقای ناشناس ساعت 21:28 منظور علی اینه که مشرق نباید نامی از این بازی میبرد چون با این کار نوعی تبلیغ برای این بازی شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس